To: "'Soe Than'" <c04061998@xxxxxxxxxxx>
Subject: RE: [freeburma] The Burma Group Tuebingen suspends
Date: Mon, 4 Oct 1999 13:49:26 +0200

Je hebt me niet beledigd; er zijn maar weinig mensen die dat kunnen:-) - and
I can appreciate a bit of cynism from t.t.t.
Ik begrijp uit jouw verhaal dat Heiko iets heeft gepubliceerd op zijn
vroegere pagina wat niet bepaald slim was. Ik weet niet om welke pagina het
gaat, en ik begreep van Heiko dat de betreffende pagina inmiddels is
verwijderd. Jammer, ik had graag een kijkje genomen.

Blijft de vraag, waarom dit hele gedoe speelt.

Warm wishes, Anja